Wie zijn wij

FourVision HR Plus is een specialist op het gebied van Dynamics AX HRM. Wij zijn voor Microsoft, de partners van Microsoft en alle gebruikers van Dynamics AX een zogeheten ISV. Wij voeren vier activiteiten uit:

Leverancier van de add on HR Plus

Voor de HRM module van Dynamics AX hebben wij extra functionaliteiten gemaakt toegevoegd waardoor deze HRM module nog meer geschikt is voor internationaal gebruik als ook voor Nederland Deze functionaliteit samen wordt als standaard produkt geleverd onder de naam ‘HR Plus’ en is volledig geïntegreerd met de HRM module van Dynamics AX.

Uw implementatiepartner voor Dynamics AX HRM

Wij implementeren de gehele HRM module (inclusief HR Plus) waarbij FourVision HR Plus het primaire aanspreekpunt is voor de goede werking van de HRM module. Dit gebeurt in goede samenwerking met u als klant en uw bestaande partner.

Wij zorgen dat uw verloning werkt via Dynamics AX HRM met uw huidige verloner of uw nieuwe verloner

De verloning wordt via Dynamics AX uitgevoerd met grote leveranciers als ADP, RAET, Infor en Unit4. Alle salarisgerelateerde zaken worden in Dynamics AX vastgelegd. De verloners behoeven alleen nog maar te doen waar ze goed in zijn: berekenen van de verloning.

De resultaten (= journaalposten) worden weer in de module Finance ingelezen. De digitale salarisstroken worden ook ingelezen en komen, samen alle andere HRM documenten, via Enterprise Portal beschikbaar voor alle werknemers. U heeft dus geen HRM systeem van ADP (Workforce, Perman II), Paychex, RAET (Beaufort) meer nodig. Dat maakt het beheer weer een stuk makkelijker.

Support

Als er vragen zijn over Dynamics AX HRM, of u wenst extra functionaliteit of een extra training over Dynamics AX HRM, dan wordt deze door FourVision HR Plus middels een support overeenkomst verstrekt.
De support verloopt direct via FourVision HR Plus of via uw bestaande partner. Alle supportcalls die betrekking hebben op de HRM module komen uiteindelijk altijd via de bij de supportdesk van FourVision HR Plus terecht. Wij communiceren ook weer terug via onze supportdesk of direct naar u als klant of via uw partner. Dit maakt het allemaal erg eenvoudig en transparant.